Oldalak

2014. június 28., szombat

Novellaverseny, fejléc, design átalakítás - Visszatértem.

Sziasztok!

Szóval igen, újra aktivizálom magam a blogon. Tudom, valószínűleg sokan haragudnak most rám, teljes joggal. Nem fogok kifogásokat gyártani, de remélem megértitek, és olvassátok még a blogot.
Mint láthatjátok, új fejléc van. (Rosa Layer munkája, ezúton is nagyon szépen köszönöm neki!)
Egy nagyobb design átalakítást is szeretnék csinálni. A kérdésem az lenn, tud-e valaki ajánlani nekem egy ilyen jellegű oldalt, ahol tudnak segíteni nekem? (Vagy akár közületek ha valaki segítene) Abszolút kezdő vagyok ilyen témában, html kódokat se tudok használni...
Szóval ha valaki vállalná, hogy segít nekem, nagyon megköszönném - akár még a blogját is hirdetném.
Valamint jelentkeztem egy novella és fejléc versenyre, (novella kategóriában) jelentkezzetek ti is! :) http://alicehorvath.blogspot.hu/2014/06/novella-es-fejlecverseny.html


4 megjegyzés:

  1. Szia légyszíves folytasd ..
    Tegnap találtam rá ès nagyon tetszik..
    Nagyon szèpen kèrlek folytasd... :(

    VálaszTörlés
  2. szia! nagyon jók az írásaid :) remélem folytatod, bár utoljára 1 éve voltál aktív . nagyon jókat írsz! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is így vagyok ezzel Lincii! 1 napja ismerem a blogod már imádom!! Remélem van még arra esély, hogy folytatod a blogot! De én megértem ha nem tudod folytatni mert velem is volt olyan, hogy egszerüen nem tudtam már folytatni a blogom

      Törlés